Toimitusehdot ja maksutavat

Leveransvillkor och betalning »

YLEISTÄ

Mikäli haluat kysyä jotain yleisesti tuotteisiimme, tilauksentekoon tai omaan tilaukseesi liittyen, ota yhteyttä meihin joko sähköpostilla (verkkokauppa@babystyle.fitai puhelimitse (050 - 38 94 170).
Autamme mielellämme kaikissa sinua askarruttavissa asioissa.

Kun olet tehnyt tilauksen verkkokaupasta, saat siitä tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Kun olemme ottaneet verkkokauppatilauksesi käsittelyyn, tarkistaneet ja pakanneet sen, lähetämme sähköpostiisi tiedon tuotteiden lähettämisestä ja postin seurantakoodin. Voit halutessasi peruuttaa tilauksen tai muuttaa sitä ilmoittamalla siitä meille ennen, kuin tilaus on ehditty toimittaa.

Toimitamme tilaamasi tuotteet Postin (Itella) välityksellä 2-5 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta sinua lähinnä olevaan Postin toimipisteeseen. Posti lähettää saapumisilmoituksen tilauksesta tekstiviestinä tai kirjeenä. Tuotteet lähtevät Postin kuljetettavaksi pääsääntöisesti heti maksua seuraavana arkipäivänä. Jos tuotteen lähetys jostakin syystä viivästyy, ilmoitamme siitä tilaajalle.Toimituskulut ovat 6€/tilaus. Yli 100€ tilaukset lähetämme ilman toimituskuluja.

Emme toimita tuotteita Ahvenanmaalle.

 

MAKSUTAVAT

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


JOUSTO Laskulla & Osamaksulla

Jousto Laskulla ja Osamaksulla on kotimainen palvelu, jolla rahoitat ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75 vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Voi maksaa Jousto Laskulla 20–1000 euron ja Jousto Osamaksulla 30–2000 euron ostoksia.

Laskun saat halutessasi myös sähköpostiin. Hakiessasi Joustoa tunnistaudut ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täytät lomakkeelle tietosi. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä saat heti. Tämän jälkeen palaudut takaisin verkkokauppaan ja tilauksesi on käsitelty.

Kun maksat Joustolla ja valitset maksutavaksi Jousto Laskun, saat maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutusmaksu 4,90 €. Joustolla voit maksaa myös erissä 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Tällöin laskutusmaksun 4,90 € /lasku. Lisäksi perimme avoinna olevasta lainasummasta 2,42 % kuukausikorkoa.

Joustolla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.Jousto.com.

 

PALAUTUKSET

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Luonnollisesti tuotteen täytyy olla täysin käyttämätön. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä paketissa ilman lisämerkintöjä ja alkuperäisesti pakattuna.

Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti. Myöskään erikseen asiakkaalle tilatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli niin ei ole erikseen sovittu Baby Style Oy:n kanssa.

Kuluttaja voi palauttaa tuotteen ilman kuluja Postin Asiakaspalautuksena. Lähetä paketissa myös kuitti, jonka olet saanut tuotteen mukana. Jos olet suorittanut tuotteesta maksun kokonaisuudessaan, palautamme maksamasi summan sinulle kohtuullisessa ajassa. Maksetun summan palautus käy kätevimmin, kun ilmoitat palautuksen yhteydessä tilinumeron, johon maksu voidaan suorittaa.

Erilliskäsiteltävien tilaavievien pakettien, eli pakettien jotka kokonsa tai painonsa takia edellyttävät postin erilliskäsittelyä, palautuksista vähennetään rahtikulut voimassa olevan rahtihinnaston mukaisesti. Tuotteistamme tämä koskee lähinnä vaunuja, sänkyjä ja hoitopöytiä.

Ennen tuotteen lähettämistä kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@babystyle.fi

Emme vastaanota muuten kuin Postin Asiakaspalautuksena tulleita tuotepalautuksia.
Emme lunasta postiennakkopaketteja.

Saat Postista pyydettäessä Asiakaspalautuslapun, joka täytetään Baby Stylen osoitetiedoilla ja liimataan palautettavaan tuotteeseen. Yksittäisissä tapauksissa on mahdollista etukäteen sopia, että tuote palautetaan johonkin liikkeistämme.

Asiakaspalautukset lähetetään osoitteeseen: 
Asiakaspalautus, Lastentarvike  Baby Style Oy, Poratie 7, 90150 Oulu.

 

VIALLINEN TAI VIOITTUNUT TUOTE

Mikäli kuluttajalle on toimitettu viallinen tuote, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta 5 arkipäivän sisällä Baby Style Oy:lle sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@babystyle.fi.

Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti valmistajien/maahantuojien antamien ohjeiden mukaisesti. Reklamaation tekemisen jälkeen asiakkaalle lähetetään virheetön osa viallisen osan tilalle. Mikäli tuote ei ole näin korjattavissa, asiakas palauttaa viallisen tuotteen saamiensa ohjeiden mukaisesti. Palautetun tavaran saavuttua, asiakkaalle lähetetään virheetön tuote tilalle tai jo maksettu kauppahinta palautetaan asiakkaalle kohtuullisessa ajassa.

Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan reklamoida se suoraan Postille. Postilla on korvauvelvollisuus vahingoittuneissa lähetyksissä. Mikäli tuotteita suojaava paketti on vioittunut, tulee asiakkaan tarkistaa tilaamiensa tuotteiden kunto. Jos itse tuotteet ovat vioittuneet, tulee reklamaatio tällöin tehdä suoraan Postille.

 

TUOTETAKUU

Saat tilaamiesi tuotteiden mukana kuitin, joka tulee säilyttää takuutodistuksena. Toimittamillamme tuotteilla on valmistajien/maahantuojien myöntämät takuu-ajat. Tuotetakuu kattaa tuotteen valmistus- ja materiaaliviat. Tutustu huolellisesti tuotteen käyttö- ja huolto-ohjeisiin. Tuotetakuu ei kata virheellisestä käytöstä tai huollon laiminlyönnistä aiheutuneita vikoja.

Takuuasioissa kuluttajan tulee aina ottaa yhteys suoraan tuotteen jälleenmyyjään. Takuuseen kuuluvien korjausten ja muiden toimenpiteiden sopimiseksi ota aina yhteyttä Baby Styleen soittamalla tai lähettämällä sähköpostia, ennen tuotteen lähettämistä.

Tuotetakuun piiriin kuuluvasta korjauksesta tai varaosien lähettämisestä ei koidu kuluja asiakkaalle. Takuukorjaukset teemme pääsääntöisesti Oulun liikkeessämme. Ottamalla meihin etukäteen yhteyttä varmistat, että tarvittavat varaosat löytyvät varastostamme ja saamme korjauksen hoitumaan mahdollisimman nopeasti. Voimme tarvittaessa lähettää varaosat myös suoraan kuluttajalle.